..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ دادن به سالن

برای رنگ آمیزی و نقاشی سالن دو روش را می توانید درپیش بگیرید درحالت اول می توانید از رنگ های گرم و روحبخش با توجه به خواص روانشناسی رنگ ها در کنار رنگ های خنثی به عنوان رنگ غالب استفاده نمایید. در این حالت می توانید لوازم و وسایل منزل را با توجه به کنتراست با هرکدام از رنگ ها در مکان مناسب قرار داده و فضای دلخواه خود را ایجاد نمائید.

رنگ

اما در حالت دوم که در کشور مانیز بیشتر با این مدل روبرمی شویم ، رنگهای خنثی برای سالن در زمان نقاشی ساختمان ، انتخاب می گردد.

رنگ کار ساختمان

 درست است  که می گویند در نقاشی ساختمان از ریسک کردن بپرهیزیم ، ولی رفتن به سوی رنگهای خنثی ریسک دیگریست که تصور اش را هم نمی کنید بعد از اتمام نقاشی ساختمان و اجرای دکوراسیون ،متوجه می شوید سالن را آنطور که که دلتان می خواهد گرم ویا زنده نمی بینید.

نقاش ساختمان

رنگ های خنثی

اگر شما رنگ های خنثی در نقاشی ساختمان خود برای سالن انتخاتب کرده اید ، و بعد از اتمام کار توسط نقاش ساختمان و رفتن آن از ساختمان متوجه اشتباه خود در انتخاب رنگ شده اید و از رنگ انتخاب شده زیاد رضایت ندارید، این مقاله می تواند در این راه به شما کمک کند تا فضای دلخواه خود را با دکوراسیون مناسب ایجاد نمایید.

 نگران نباشید دلیلی برای ناراختی ندارید،به حرکت درآوردن یک سالنی که از رنگهای ساده وخنثی تشکیل شده به راحتی امکان پذیر است.
نورپردازی کنید. لامپ‌های کم‌مصرف رنگ صورتی‌ و رنگ نارنجی‌ روح‌بخش بوده و رنگ آبی‌ خاصیت آرامش‌بخش را دارند. پشت سقف کاذب‌ها یا بالای کانتر آشپزخانه از این لامپ‌ها استفاده کنید، افتادن نوربه رنگ صورتی شکوفه‌ای روی پرده سالن و یا  رنگ نارنجی و رنگ هلویی روی میز ناهارخوری ، هم فضا را تفکیک می‌کند و هم چشم‌گیر است.
 برای مهمانی شب از نور جانبی یعنی آباژورها و در مهمانی‌ روز از نور طبیعی با کنار زدن پرده استفاده کنید. اگر خانه شما شمالی است و در روز هم با کمبود نور مواجه هستید، در مهمانی روز از نور مستقیم لوسترها استفاده کنید.

 رنگ آمیزی ساختمان

یک دیوار را سیر رنگ کنید

اگر در اواخر کار نقاش ساختمان  و قبل از اتمام کامل رنگ آمیزی ساختمان متوجه اشتباه و یا عدم رضایت از نحوه انتخاب رنگ ساختمان خود شدید، می توانید با تقبل هزینه کم یکی از دیوارها را به رنگ سیر، دوباره رنگ کاری کنید و این به شما کمک خواهد کرد تا در دکوراسیون کارتان راحتر باشد.
بدون اینکه جای لوازم دکوراسیون را عوض کنید ویا مبلمان تازه خریداری کنید از خودتان می پرسید یک تغییر شگفت انگیزو تعجب آور درسالن چگونه انجام می شود،جوابش این است . رنگ آمیزی  و نقاشی یکی از دیوار ها ،با رنگ متفاوت و گرم،  سالن شما را متفاوت نشان خواهد داد.بستگی به اندازه تغییری که می خواهید رنگ آمیزی یک دیوار با رنگ سیر ویا چند تا از دیوار ها را از تن های رنگ سیر و متفاوت استفاده می کنید.لذا می توانید این کار را از رنگ آمیزکار ( نقاش ساختمان) بخواهید تا رنگ یک دیوار را حداقل تغییر دهد. و یا اگر نقاش ساختمان کارش تمام شده و رفته است خودتان نیز می توانید با خواندن بخش آموزش نقاشی ساختمان  قدم به قدم اقدام به تغییر رنگ دیوار نمائید

 


چند تا متکای دکوراتیو
خیلی وقتها کوسن ها ویا لوازم متکاها به همراه گروه مبلمان  می آید.به خصوص زمانی که رنگ مبلمان را با رنگ لوازم آن هماهنگ کنید.برای مبلمان قهوه ای اضافه کردن متکا های به رنگ مرجانی وبرای مبلمان به رنگ بژ اضافه کردن  بالش های به رنگ فیروزه ای با این کارها به نتایج خوبی می رسید.

استفاده بردن از گیاهان در دکوراسیون
گیاهان سبز آپارتمانی یا گیاهان گلدار به دکوراسیون خونه زندگی،رنگ ،هوای پاک وشخصیت می دهد.فکر نکنید که گیاهان تنها در خانه های که آفتاب می گیرد می توان پرورش داد.بعضی از گیاهان نور زیاد را دوست ندارند ونگهداری آسان دارند.گوشه های که نمی دانید چگونه پرکنید به جای خریدن دکوراسیون مبلمان، می توانید گیاهان خونگی بخرید. حتما به مقالاتی که در مورد گیاهان آپارتمان نوشته ایم سری بزنید . ( دکوراسیون سالن با گیاهان )

رنگ های خنثی

دکوراسیون با یک لوستر سقفی شیک و زیبا در طرح های کلاسیک، مدرن و امروزی

تنها با یک قدم برداشتن ، به سالن تان روح تازه ای می بخشید با یک لوستر تعجب انگیز یا با رنگ شگفت انگیز، اتمسفرمتفاوت درسالن کلاسیک یا مدرن بوجود می آورید بدین شکل برای بوجود آوردن دکوراسیون متفاوت  در سالن های که از رنگ های خنثی به عنوان رنگ غالب برای رنگ کاری استفاده شده است ،انتخاب های گوناگون را در اختیار شما قرار دادیم.و این نمونه ها ذهن شما را باز خواهند کرد تا ایده های جدیدی برای روحبخش و زنده بودن فضای سالن منزلتان بدهید.

لوسترهای سقفی طوری طراحی می شوند که حس شناور بودن و بی وزنی را در هر محیطی که نصب می شوند بوجود می آورند.در انتخاب انتخاب مدل لوستر سقفی یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتما مورد توجه قرار بگیرند اندازه آنها است. اگر لوستری که انتخاب می کنید خیلی بزرگ باشد، بر محیط غلبه خواهد کرد و اجازه دیده شدن به دیگر وسایل را نخواهد داد و اگر خیلی کوچک باشد کاملا از فضا خارج می شود و بسیار کم جلب توجه خواهد کرد.


رنگ دادن به کف
یکی دیگر از آیتم های تکمیل کننده دکوراسیون ، قالی ها می باشد. انتخاب قالی بخصوص به رنگ بژ به همه رنگ های مبلمان مناسب است اما مبلمان به رنگ قهوه ای روشن ویا تن های از رنگ قهوه ای را چگونه با یک قالی می توان روح بخشید؟ زیر میز های قهوه ای با قالی که از ترکیب رنگ های آبی،سبز،خردلی یا یک تخته کلیم های رنگانگ  استفاده کردن یکی از راههای برای رنگ دادن به سالن است.متناسب رنگی که انتخاب کرده اید یک متکایی پف کرده دکوراسیون قالی را تمام می کنید.

رنگ ها را منعکس کنید
با وجود اشیا های رنگی ، اگر فکر می کنید نوری که می خواهید بدست نیاورده اید در یکی از دیوارهای خالی ،آینه آویزان کرده ورنگهای موجود دردکوراسیون سالن را برجسته می کنید.می توان با یک قاب تعجب انگیز وحتی آینه با قاب رنگی  هم سالن را بزرگتر نشان داد و هم رنگ ها را به اطراف پخش کرد.

 


نکاهی به دکوراسیون تابلو
اگر هیچکدام از انتخاب های بالا به کارتان نیامد بلکه یک تابلوقدیمی به درد تان بخورد آویزان کردن یک تابلو رنگی به دیواردکوراسیون  سالن را متحول می کند.انتخاب تابلو برای دکوراسیون یک فوت وفن دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست در سالنهای مدرن نقاشی های انتزاعی با گرافیک فشرده،با اشکال هندسی وآثار هنری می توان استفاده کرد. برای سبک کلاسیک مناظرطبیعی ،مناظر شهری و گل استفاده می شود.

 

بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد:

تلفن تماس :

22899782

86021537

66942039

09385631179

 شرکت آدا (ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

www.adaservice.ir/index.php

زمینه فعالیت شرکت خدماتی آدا سرویس :  از صفر تا صد ساختمان

 

 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نقاشی ساختمان نظری رنگ روغنی پلاستیک رنگهایی بی بو و بلکا رنگ نما و کنتیکس با قیمت مناسب فقط در غرب...
نقاشی ساختمان تک  نقاشی ساختمان در تهران   قیمت نقاشی ساختمان به شرح زیر می...
تزیینات ساختمانی تهران را کاملا با ضمانت کتبی از ما بخواهید اجرای رنگ روغنی، پلاستیک، کیلر وسیلر، بلکا،...
نقاشی ساختمان طاها با کادری مجرب و کیفیتی عالی در تمامی نقاط قم در خدمت شماست.  رنگ روغنی، پلاستیک،...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.